Thursday, July 12, 2012

Ibu lahirkan anak saya

Ia adalah pagi hari yang baik, matahari dan burung menyanyi keriangan. Azman bangun dan pergi mandi untuk ke sekolah. Selepas mandi dia bersiap sedia dan turun ke bawah untuk bersarapan. Narina ibu pada azman sudah sarapan pagi dan sedang menunggu di tingkat bawah untuk menemani Azman berserapan. Azman datang dan ibunya mencium di pipinya. Azman selesai sarapan pagi dan pergi ke sekolah.

Narina adalah seorang wanita yang sangat cantik; beliau merupakan ibu tunggal selama 15 tahun yang lepas, sejak suaminya Johari meninggalkan rumah, kerana hubungan sulit dengan wanita lain. 
Ini berlaku apabila Azman berusia hanya 1 tahun. Narina bekerja sebagai pekerja kilang untuk memenuhi keperluan harian, dia telah bekerja kilang sejak ayah Azman meninggalkan rumah. Tetapi cinta Narina telah menderita kerana suaminya, dengan waktu kerja lewat dan terlalu sibuk Narina tidak terfikir untuk mencari ganti suaminya selepas terfikirkan Azman yang masih kecil ketika itu. Beliau juga tidak mempunyai hubungan fizikal sejak Johari meninggalkanya. Setiap kali dia melihat Azman yang sudah pun berusia 16 tahun baru-baru ini, seluruh badannya mula untuk mendapatkan kegairahan seks. Dia terus memberitahu dirinya bahawa dia hanya perlu mengawal perasannya sahaja tetapi dia tidak dapat mengawal nafsunya lagi kerana Narina pernah ternampak Azman banyak kali lonjakan zakar sambil melundehkan seluar dalamnya, apa yang di lihat Narina sampai terbawa bawa di tempat tidur. 
Jadi Narina memutuskan bahawa hari ini adalah hari beliau akan menggunakan pengalaman usianya 38 tahun untuk mengajar Azman bagaimana untuk tidur dengan seorang wanita.

Keesokan harinya hari Sabtu, suara pertama hujung minggu. Narina memutuskan bahawa ia adalah hari yang cukup bagus untuk keluar ke laman rumahnya dan membuat sebahagian tubuhnya berpeluh. Mereka tinggal di kawasan perumahan yang luas,jiran2 yang terdekat pun ramai yang tidak ada di rumah Narina memutuskan untuk mandi peluh di laman rumahnya, jadi dia telah berubah memakai seluar dalam merah,baju dalam pulak saiz 34C dan dibuat belahan,buah dada beliau 
kelihatan lebih besar daripada biasa dan bergelandangan beliau kelihatan lebih baik daripada biasa. Azman datang untuk berenang di kolam renang di laman rumanya.

Selepas lama berenang Azman keluar dari kolam renang dan mula mengeringkan badan. Dia tidak dapat menahan nafsunya ketika melihat ibunya kelihatan cukup seksi, Azman hanya mampu melihat dan membuat kocakan zakar. Narina perasan bahawa Azman telah melihat buah dada beliau dan memutuskan untuk membiarkan dia terus melihat dengan gairahnya sekarang dia tahu bahawa azman sedang mengosok zakarnya. Narina pandang kepada Azman dan berkata "Seperti apa yang man lihat?" Azman terkejut mendengar ibunya berkata begitu, sekian lama azman terpacak di situ dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak, jadi dia hanya berdiri di situ dan memerhati sahaja.
Narina pergi kepada Azman anaknya bahawa dia telah perasan cara anaknya memandangnya dan menyedari dia pun berfikiran yang sama mengenai diri anaknya dan Narina memberitahu anaknya “Merasakan ia adalah bodoh untuk tidak bertindak atas perasaan ini selain man akan tahu? "Kata Narina kepada Azman. Azman tidak tahu apa untuk diperkatakan, tetapi menyedari bahawa bonjol telah muncul dengan kerasnya dan yakin yang dia perlu lakukanya untuk membiarkan ibunya tahu bagaimana beliau yang sudah tidak tahan merasakanya.


Mereka terlupa bahawa mereka adalah ibu dan anak, mereka mula sentuhan satu sama lain. Narina perlahan-lahan membuka seluar pendek Azman dan kemudian memegang zakar itu perlahan-lahan di tangannya. Azman mengeluh perlahan-lahan melahirkan keseronokan pada sentuhan ibunya. Narina mengusap-usap zakar lebih bersungguh-sungguh sehingga ia keras dan mengambil Zakar Azman ke dalam mulutnya dan mula menghisap dengan gairahnya. Azman berkata, "Uhhh bestnya, ibu memang hebat seluruh batang semua dalam mulut ibu". Narina menghisap zakar dengan pelahan lahan supaya anaknya Azman tidak tembak awal. Pada masa itu Azman melundehkan baju dalam Narina dan mula menekan buah dada terhadap satu sama lain dan menggosok gosok. Selepas beberapa ketika Narina berhenti menghisap dan bertanya kepada Azman “Man taknak ke jilat faraj ibu”. Azman tidak 
membuang masa untuk mencuba, Azman mula menjilat faraj ibunya. Narina menjerit jerit di laman rumahnya. Dia terkejut dengan kemahiran Azman menggunakan lidahnya dan tertanya-tanya adakah 

dia pernah melakukan dengan seorang gadis sebelum ini. Lepas tu Azman terus meninggalkan faraj dan menghisap tetek ibunya. Narina teringat masa Azman masih bayi tetek inilah yang menyusukanya dan kini beliau telah menghisap tetek ibunya untuk memberikan mereka berdua keseronokan seksual.
Selepas menghisap dan menjilat buah dada berjus ibunya, Azman memasukkan zakar ke dalam faraj ibunya dan mula masuk keluar masuk keluar zakarnya, menggunakan kuasa penuh pinggul yang berkuasa. Nariana menangis, "bubuh ibu, bubuh batang mu yang keras tu kedalam faraj ibu tembak 
dalam dalam biar ibu Mengandung". Batang Azman lebih keras, melihat tetek ibunya dan memerah bersama-sama, ini hanya membuatkan Narina lebih gairah seperti haiwan seks. Narina menjerit lebih kuat daripada apa yang Azman fikirkan. Azman yang terlalu gairah melakukan seks dia hampir tidak perasan yang dia sudah tertembak ke dalam faraj ibunya. Azman merasakan cukup menakjubkan. Selepas bersetubuh dengan ibunya, Azman mengeluarkan zakarnya yang basah dari faraj ibunya yang telah diisi benih Azman. Narina bertanya, "Biarkan madu dalam faraj ibu". Azman sedikit terkejut ibunya ingin lagi buat kali ke dua, terutamanya selepas Azman keluar mani yang terlalu banyak, tidak sampai seminit lebih Narina terperanjat apabila melihat zakar anaknya keras kembali dengan serta merta dan tapi kali ni Azman mengepam batangnya ke dalam mulut Narina. Narina menelan semua air mani yang keluar dan kemudian selesai dengan menghisap zakar itu sampai kering.

Dua hari kemudian Narina pergi ke bilik Azman dan bercadang untuk berkongsi bilik yang sama Azman sudah tentu berkata “ya” dan menjelang akhir hari ini, beliau telah berpindah semua barangan beliau ke dalam bilik ibunya.

Pada malam itu, malam pertama mereka berkongsi bilik yang sama dan selepas hubungan seks yang lebih gairah. Mereka berada di sana berpeluh dan berkemban-kempis, Narina bergolek alih dan meletakkan kepalanya di atas dada Azman dan memutuskan ia adalah masa untuk membincangkan masa depan. Mereka berdua bersetuju bahawa mereka perlu membuat satu hubungan yang lebih kukuh dan juga membuat supaya ia tidak hanya tentang seks. Mereka mula melakukan perjalanan bersama-sama dan bertindak seperti rakan-rakan di luar rumah serta di dalam bilik tidur.



Masa berlalu dengan pantasnya kini Narina sedang sarat mengandung 9 bulan hasil hubungan dengan anaknya Azman. Tidak lama selepas itu mereka berpindah dari bandar rumah mereka dan berpindah ke kota untuk memulakan hidup baru.


Clock Name: world001